Ляльковий спектакль «Снігова королева» підготували і показали своїм одноліткам діти з особливими потребами – вихованці спеціальної школи-інтернату № 55 в Харкові. Вистава стала своєрідним творчим звітом програми «Лялькотерапія».
Керівник фонду Валентина Піодгорна згадує, що починалася програма ще в 2006 році. Тоді харків’яни дізналися про унікальною методикою італійських фахівців – програмі “Puppet Therapy” для дорослих людей-інвалідів. Суть в створенні з інвалідами театральних ляльок, і потім – постановці невеликого спектаклю під керівництвом професійних акторів-аніматорів. У 2006 році до Харкова на міжнародний фестиваль лялькового мистецтва «Anima» був запрошений італійський театр “Arrivano Dal Mare”, який вперше в Україні представив програму. До речі, самі італійці вважають за краще назву «Буратінотерапія». Серед студентів та викладачів Харківській академії мистецтв знайшлися бажаючі освоїти методику лялькотерапії. Потім вони за допомогою фонду ДАР прийшли в інтернати. Харків’яни вперше почали використовувати таку методику для дітей. Знову ж таки, вперше, для незрячих підлітків. Для дітей, які мають особливі потреби, це стає унікальним шансом відкрити в собі творчі здібності, відчути свою значимість, і таким чином, заявити світові про себе. Перший ляльковий спектакль за участю дітей з вадами зору був показаний вже в 2006 році. Зараз у школі-інтернаті № 55 найбільшою популярністю серед дітей користується проект «Лялькоотерапія». Мета занять – довести дитині, що незважаючи на обмежені можливості, він все може зробити сам: від створення ляльки до створення образу і втілення його на сцені.
Діти роблять ляльок методом пап’є-маше, створюючи голови і формуючи особи. А інші елементи з газет. Вистава «Снігова королева» підлітки готували майже два місяці. Хлопці були настільки захоплені процесом, що навіть після хвороби і пропусків репетицій, за 1 день повторювали сценарій і не допускали замін. Глядачів зібрався повний зал разом з викладачами. Деякі учні вже пробували себе в даній програмі, і їм було теж цікаво побачити з боку роботу молодших дітей.